Friday, January 13, 2012

Artis-artis Youtubers Malaysia.

salam,
Saya rasa topik ini dah banyak ditulis oleh blogger-blogger . saya sengaja nak selitkan blog ini dekat cik google , biar dia pening sikit. hehe
oklah , maybe ada yang dah kenal vlogger-vlogger malaysia yang sangat popular . :O
here , i give the introduction about this topic .


maybe , ada yang kenal atau tak dgn youtubers-youtubers kat atas . atau ada yg terus search kat youtube . saya takleh list kan semua vlogger-vlogger samada baru atau lama sebab mungkin saya tak kenal . orang-orang kat atas pun tak semua yg saya tengok habis . aihhh~

mesti ada yang tgk , hebat sgt kah matluthfi tu ?
tak byk profile yg saya dapat tentang matluthfi ni , yelaaa. diakan jaga privasi sikit /. hehe. for sure ,saya tak tau nama pernuh dia . Muhammad Luthfi ke? Ahmad luthfi ka? hemmm .saya dah layan semua video dia , dia memang ada humour yg boleh buat org terpikat nak tgk video dia . ni link yg saya dpt tentang matluthfi (^,^)
Matluthfi , 22 tahun (1990) . dia ni org kedah ,
education : SMK Kota Kuala Muda (2003-2005) , SBPI Kubang Pasu (2006-2007) then terbang ala-ala superman ke Curtin Unveristy , Australia . Actually, saya dah lupa link blog dia , tapi, nak buat apa bagi? dia privatekan blog dia. hehe ..Rasanya dia dah blk Malaysia. inilah video yang buatkan aku kenal matluthfi.

lepas jek video ni , saya terus-terusan tgk video dia yg lain . hehe

Dia ni minat dgn band Hujan . sama macam Anwar hadi .
siapa lah pulak mamat tu ? profile anwar hadi senang sikit nak bagi . hehe . video dia byk yang speaking
 Noor Anwar hadi bin Noor Azman , 22 tahun juga (1990) , sama org kedah ..
saya tak pasti sgt sekolah rendah atau secondary school dia . just univeristy . TESOL at Macquarie Unveristy , Sydney . Most video dia speaking english laa, ceq yang tak terer dgn english kene jugak dengaq betoi-betoi . ada bagusnya jugak. hehe. ni blog dia AnakAzman , Inianwaqhadi .ni video yang buat tergelak dan touching . :)
s


saya rajin buat profile dua vlgger ni aje .  cuma nak suggest kan satu youtubers yang kreatif iaitu Faradyable . sure korang akan memaksa diri utk guling-gulingkan diri sebab tgk video dia yg kelakar. Ada pulak mamat Kyopropaganda yang boleh thn sampai buat saya tergelak. hehe . Ada jugak AmanWan yang popular dgn video iKLan Gangster dan juga AimanAzlan , hang punye cerita "Cinta SMS" memang best.  . :)
try lah tgk semua vlogger-vlogger dlm video introduction tu . saya tak larat. hehe

saya tau ada org yg dah pernah jumpa mereka , contohnya : http://www.milimilo.com . waaaa!
about FB account profile mereka (bukan FB page) saya tak tau , terutama anwarhadi kalau matluthfi , saya tahu FB dia cuma tak dapat add jelah (private sgt) . nak buat mcm mana , saya pun takdelah tergedik sgt nak suruh dia add saya . haha. okey,seriously ni. hoho. :D

okbye and wassalam :) have a nice day .

4 doakan saya dapat 9A+ SPM:

cik violet said...

suke matlutfi pakwe umie tuu..hehe

Amelia said...

mat luthfi bez :P
byk msej n lawak..

FizaFizz said...

hmm.. patut la tnya pasai kyopropaganda tadi..haha! :P

Dang said...

@cik violet : ok,it's up to you. haha
@mialia : kan?kan? *^*
@kakfizafizz comel : saje2 nak hilangkan kemusykilan. :P