Monday, November 7, 2011

Lukisan Tangan dan Lukisan Komputer ?

salam,
waaaaaa! ( pahal tetibe menjerit ni ) -,-
ok,kadang2 ade jugak org cakap yang diorang tangan kayu sampai tak boleh melukish atas kertas.
kalau lukis kat komputer. fuuuh! cantik giler . tapi ade gak yg sebaliknya. sebab nya bukan aje "bakat" tapi,,,beberapa perkara yg lain. contoh kalau korang selalu pegang tertikus. mesti la da profesional. haha. tak gitu. tapi ade juga org yg diberi kelebihan melukis atas kertas dan gune komputer. 
saya ? tina ? ok,tak sangat lah. hehehe. tapi,sekarang tina rase mcm lebih senang lukis kartun bertudung. kan?  kire samelah mcm bertudung , kan? hehehehe



ok,burukkan saya lukishhh. haha.
aduh *malu. >,<

yang ini pula guna paint . first time buat gune paint. selalunya photoshop. hihi.

nmpak tak perbezaan saya lukis ? hihi. maaf kalau gambar saya lukis tu tak pakai tudung. -,-
sebenarnya saya nk colourkan,tapi malas lah.
so,moral value from this story is..... kita perlu bersyukur dgn apa-apa kelebihan yg diberikan oleh-Nya. even dari segi apa-apa pun. gunakan kelebihan sebaik mungkin.. kalau tak,bila-bila masa aje Allah akan tarik balik anugerah tuuu~ so,be happy,don't give up and always confident.

p/s : gambar dimasukkan bukan utk niat utk dipuji , sbb tak mahu dipanggil riak. segala pujian bagi Allah.

 tapi Dr. Cinta punyer blog lagi comel bile die buat doodle. contoh sini :
kan? kan? :)
oklah. assalamualaikum. tata! ;)



7 doakan saya dapat 9A+ SPM:

Dang said...

@sarah hanafiah : kalau tak berseni , tak jadiklah. haha. :D kreatif pon kene adeee. heee :)

Ikhwan said...

Dua dua cantik, tapi gambar uang no 2 tu comel sgt >.<

Hitsugaya Hadi (氷) said...

cantik yang lukisan first tuuu,,, kalau la retik gak,,, nk curik boleh?? haha,, gurau jer .. =]

Dang said...

@ikhwan : gamba yg mane? yg gune paint tu? haha. >,< terima kasih.

@hadi marosadee : thanks. :D curik boleh culik jangan. hehe. *gurau.

FizaFizz said...

cantik la tina lukis! even guna paint..hehe.

*ehh, jgn gossip kan! hahaha :P

Dang said...

@fiza fizz : lukisan saya tak cantiklah. >,< yg penting akak comel. haha. ok,ok..tak gossip daaa~ :D