Tuesday, August 9, 2011

My First Doodle!

salam,
  semalam bosan! huhu. demam pon nak bukak gak FB. geram dan jeles bile tgk doodle org lawo-lawo. tak tau doodle? search internet ye? :P 
first trying. memang tak berapa comel ... tapi oklah. nak tengok? excited? wuahahaha
sebelum tuh, korang nak? mne boleh!! haha. nanti kalau free saya berlatih lagi ye? klau semakin comel. saya bagi korang.btw,doodle  nye sebenarnye same dgn kat header tuh..tapi kalau tak buat entry ni,mesti korang tak boleh komen. so,marilah koomen!! ehehehe.
errrr? name die? Cik Tina kot...hoho. korang nak tempah? boleh,boleh.. RM2 satu,k? perhh! mahal sehhh..padahal,tak cantik mcm doodle "Belog Cap Ayam" yang comel tu~ 
hoho. sebenarnye,saya da buat doodle second saya. nak tengok?
yok!
yang ini pon tidak boleh dicopy ye? penat saya buat. dah la puasa. tapi cantik tak? komen lah ye? TQ!
bye!



17 doakan saya dapat 9A+ SPM:

DaYaH JeLitA said...

cantikk..pandai buat doodle..awak buat pakai ape eak? huhu

Tropical Ice Cream said...

comel comel .macam tuan belog laa :))

Dang said...

@sarah hanafiah
mane ade tuan punye blog comel >,< *maluuu~

Dang said...

@DaYaH JeLitA
saya pakai photoshop. :)

Ferfarfer said...

CANTIKK! UNTUNG LAH MUDA2 DAH RETI GUNA PHOTOSHOP :)

Dang said...

@CIK FERRA AWW
terima kasih saya berterima kasih. :D

Anonymous said...

Whoaaaaaaaa. Omeyyy nyeeee <3 HIHIHI!

Dang said...

@Putry Bee
terima kaseh,putri! :) *malu sgt da ni~

Wan_hazel said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa//comelnye....comel sgt...wan suka

anamizu said...

wahhh comelnye!!
cik ana x reti buat la T_____Tde

Kisah hidupku said...

cantik la..npe kreatif sgt..bg ilmu kat kmi skit..

Dang said...

@Wan_hazel
terima kash wan...wan punye pon cantik. ;)
@anamizu
thanks, mungkin awak reti edit blog.blog awak pun cantik!
@~KLaRaPaRiS~
yeke? suke,suke,suke. thanks. >,<

Alya Esprézzo™ said...

wahhhhhhhhhh comelnya doodle..hehe

Dang said...

@mimie saie nie
hahaha.gila kejap. @,@ huhu


@Alya Esprézzo™
waaaaahhhhh! terima kasih!

Brilliant Marjan said...

salam..

cumel la doodle tu..sy guna photoshop tak reti..ajar